T4B team

Zdzisław Górski
Ciechanów
Drużyna: T4B team
Nr startowy: 168
Info: emeryt - Wykształcenie wyższe zainteresowania ogólne (sporty rowerowe, żeglarstwo, pływanie , turystyka, motoryzacja)
Wizyty: 285
CID: 14961
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

½Pro MM7: 9/27 (2726.50 pkt)
Sektor: 6 (287 pkt, 1%)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM7: 9/27 (2726.50 pkt)
Sektor: 6 (287 pkt, 1%)
Numer startowy: 1421

Northtec MTB Zimą 2019
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM7: 9/11 (408.68 pkt)
Sektor: 6 (295 pkt, 1.6%)
Numer startowy: 197

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM7: 9/29 (2621.99 pkt)
Sektor: 11 (265 pkt )
Numer startowy: 1421

Northtec MTB Zimą 2018
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM7: 7/12 (846.37 pkt)
Sektor: 9 (301 pkt, 2.5%)
Numer startowy: 195

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM7: 8/20 (2663.78 pkt)
Fit FM7: 21/37 (537.70 pkt)
Sektor: 10 (281 pkt, 0%)
Numer startowy: 1421

Northtec MTB Zimą 2017
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM7: 4/10 (928.28 pkt)
Sektor: 8 (325 pkt, 9%)
Numer startowy: 333

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM7: 7/19 (2845.64 pkt)
Fit FM7: 19/35 (632.14 pkt)
Sektor: 8 (327 pkt, 18.6%)
Numer startowy: 1421

Northtec MTB Zimą 2016
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM7: 4/9 (943.05 pkt)
Sektor: 9 (305 pkt, 3.7%)
Numer startowy: 195

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM7: 11/41 (2477.91 pkt)
Sektor: 9 (308 pkt, 9.4%)
Numer startowy: 1421

Mazovia MTB Zimą 2015
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM7: 10/14 (545.75 pkt)
Sektor: 10 (284 pkt, 0.4%)
Numer startowy: 311

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM6: 22/48 (903.60 pkt)
Fit FM6: 8/41 (2491.29 pkt)
Sektor: 10 (286 pkt, 1.7%)
Numer startowy: 1421

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM6: 12/46 (2268.87 pkt)
Fit FM6: 16/36 (227.54 pkt)
Sektor: 10 (287 pkt, 2.6%)
Numer startowy: 1421

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 196/344 (527.63 pkt)
Mega M6: 28/40 (426.31 pkt)
Fit FM6: 51/56 (125.09 pkt)
Sektor: 10 (280 pkt, -0%)
Numer startowy: 4381

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2012-10-07 Nowy Dwór Fit (FM6) 35 km 16.0 02:11:00
55%
55%
62.5%
62.5%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M6) 54 km 12.5 04:18:30
41.2%
41.2%
45.6%
45.6%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M6) 56 km 15.9 03:31:54
55.9%
55.9%
61%
61%
2013-10-06 Płock Mega (M6) 54 km 17.6 03:04:13
54.8%
54.8%
61.5%
61.5%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M6) 69 km 14.0 04:56:20
50%
50%
56.1%
56.1%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M6) 57 km 18.6 03:03:29
60%
60%
64.9%
64.9%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M6) 61 km 15.7 03:53:16
51.3%
51.3%
60.8%
60.8%
2013-08-18 Ełk Mega (M6) 61 km 15.8 03:51:00
52.4%
52.4%
63.1%
63.1%
2013-08-17 Orzysz Mega (M6) 56 km 16.4 03:24:58
50%
50%
64.4%
64.4%
2013-07-28 Supraśl Mega (M6) 55 km 15.9 03:27:32
51.9%
51.9%
62.7%
62.7%
2013-05-03 Toruń Mega (M6) 54 km 15.6 03:27:17
53%
53%
65.9%
65.9%
2013-07-14 Nałęczów Fit (FM6) 38 km 9.5 04:00:09
39.3%
39.3%
52.7%
52.7%
2013-07-13 Puławy Mega (M6) 55 km 15.4 03:34:21
48.7%
48.7%
60.1%
60.1%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M6) 66 km 16.4 04:02:00
51.2%
51.2%
63.8%
63.8%
2013-06-08 Otwock Mega (M6) 45 km 10.8 04:10:25
41.3%
41.3%
48.7%
48.7%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M6) 57 km 15.1 03:46:54
49.1%
49.1%
55%
55%
2013-04-21 Legionowo Fit (FM6) 31 km 16.0 01:56:29
53.9%
53.9%
61.1%
61.1%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Fit (FM6) 27 km 20.2 01:20:22
63.8%
63.8%
71%
71%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Fit (FM6) 24 km 15.9 01:30:46
53.9%
53.9%
75.2%
75.2%
2014-09-07 Rawa Maz. Fit (FM6) 29 km 16.3 01:46:57
51.9%
51.9%
64.9%
64.9%
2014-08-31 Olsztyn Fit (FM6) 28 km 17.3 01:37:13
58%
58%
65.6%
65.6%
2014-08-17 Nidzica Fit (FM6) 30 km 17.7 01:41:50
58.9%
58.9%
66.2%
66.2%
2014-08-15 Orzysz Fit (FM6) 32 km 17.8 01:48:04
56.7%
56.7%
69%
69%
2014-08-03 Brodnica Fit (FM6) 30 km 18.0 01:39:47
54.9%
54.9%
66.1%
66.1%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Fit (FM6) 29 km 15.5 01:52:08
53.4%
53.4%
68.3%
68.3%
2014-06-21 Ełk Fit (FM6) 31 km 17.9 01:44:02
58.3%
58.3%
71.1%
71.1%
2014-06-19 Gołdap Fit (FM6) 36 km 16.3 02:12:16
49.3%
49.3%
56.7%
56.7%
2014-06-08 Nałęczów Fit (FM6) 31 km 16.5 01:52:40
52.1%
52.1%
64.9%
64.9%
2014-06-07 Puławy Fit (FM6) 25 km 15.8 01:34:47
51.7%
51.7%
66.2%
66.2%
2014-05-25 Supraśl Mega (M6) 54 km 12.6 04:17:46
43.9%
43.9%
56.7%
56.7%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M6) 53 km 15.1 03:31:14
51.7%
51.7%
60.6%
60.6%
2014-04-27 Chorzele Mega (M6) 56 km 15.5 03:36:17
55%
55%
63.4%
63.4%
2014-04-13 Legionowo Fit (FM6) 24 km 17.5 01:22:17
58%
58%
69.7%
69.7%
2015-03-08 Karczew Fit (FM7) 19 km 15.4 01:13:58
56.9%
56.9%
68%
68%
2015-03-22 Długosiodło Fit (FM7) 26 km 15.2 01:42:46
56.8%
56.8%
68.5%
68.5%
2015-10-11 Kazimierz Dolny Fit (FM7) 27 km 20.1 01:20:28
63.6%
63.6%
100%
100%
2015-09-20 Rawa Maz. Fit (FM7) 29 km 17.6 01:39:08
62.1%
62.1%
74.1%
74.1%
2015-09-06 Olsztyn Fit (FM7) 29 km 17.9 01:37:11
63%
63%
76.4%
76.4%
2015-08-16 Ełk Fit (FM7) 31 km 17.3 01:47:47
59.8%
59.8%
74.9%
74.9%
2015-06-07 Puławy Fit (FM7) 24 km 16.6 01:26:57
58.3%
58.3%
72.8%
72.8%
2015-08-02 Brodnica Fit (FM7) 35 km 18.7 01:52:09
58.9%
58.9%
71.9%
71.9%
2015-08-30 Ciechanów Fit (FM7) 32 km 18.3 01:44:40
61.5%
61.5%
71.6%
71.6%
2015-05-16 Toruń Fit (FM7) 26 km 21.5 01:12:41
66.1%
66.1%
80.7%
80.7%
2015-06-21 Rogów Fit (FM7) 34 km 20.6 01:38:51
66.2%
66.2%
79.7%
79.7%
2015-05-24 Mrozy Fit (FM7) 34 km 20.1 01:41:18
66.5%
66.5%
77.4%
77.4%
2015-05-03 Piaseczno Fit (FM7) 22 km 19.1 01:08:57
62.8%
62.8%
75.3%
75.3%
2015-04-12 Legionowo Fit (FM7) 23 km 18.9 01:12:51
63.2%
63.2%
75.4%
75.4%
2015-08-15 Supraśl Fit (FM7) 34 km 16.8 02:01:40
59.2%
59.2%
78%
78%
2015-04-26 Józefów Fit (FM7) 23 km 16.6 01:22:55
61%
61%
74.9%
74.9%
2015-10-04 Nowy Dwór Fit (FM7) 25 km 20.3 01:13:45
68%
68%
76.7%
76.7%
2016-01-24 Jabłonna Fit (FM7) 25 km 15.9 01:34:26
61.8%
61.8%
86.1%
86.1%
2016-02-14 Karczew Fit (FM7) 19 km 15.2 01:15:08
56.9%
56.9%
68.1%
68.1%
2016-02-28 Długosiodło Fit (FM7) 26 km 16.3 01:35:47
57.1%
57.1%
68.7%
68.7%
2016-03-13 Mrozy Fit (FM7) 23 km 17.1 01:20:44
60.1%
60.1%
80.9%
80.9%
2016-10-08 Piaseczno Fit (FM7) 19 km 23.5 00:48:36
71.3%
71.3%
86.9%
86.9%
2016-08-28 Brodnica Mega (MM7) 59 km 15.0 03:55:34
53.6%
53.6%
67.2%
67.2%
2016-05-01 Puławy Mega (MM7) 52 km 14.5 03:34:41
54.8%
54.8%
78%
78%
2016-07-17 Olsztyn Mega (MM7) 51 km 15.7 03:14:24
56.6%
56.6%
69.1%
69.1%
2016-07-31 Grudziądz Mega (MM7) 52 km 15.1 03:26:00
53.9%
53.9%
67.2%
67.2%
2016-04-17 Józefów Mega (MM7) 56 km 15.1 03:42:39
56.4%
56.4%
72.5%
72.5%
2016-09-11 Toruń Mega (MM7) 54 km 20.8 02:35:28
63.5%
63.5%
73.4%
73.4%
2016-05-29 Rogów Mega (MM7) 56 km 15.8 03:32:07
53.9%
53.9%
65.9%
65.9%
2016-05-14 Łódź Mega (MM7) 50 km 16.4 03:02:43
56.3%
56.3%
75.7%
75.7%
2016-04-03 Legionowo Fit (FM7) 26 km 17.6 01:28:51
62.1%
62.1%
71.2%
71.2%
2017-02-26 Mrozy Fit (FM7) 20 km 12.0 01:40:16
58.1%
58.1%
68.4%
68.4%
2017-02-05 Karczew wycof.
2017-01-22 Jabłonna (Chotomów) Fit (FM7) 25 km 15.7 01:35:46
65.1%
65.1%
75.2%
75.2%
2017-03-12 Długosiodło Fit (FM7) 25 km 16.4 01:31:26
60.8%
60.8%
88.6%
88.6%
2017-10-01 Mława Mega (MM7) 49 km 14.6 03:21:14
53%
53%
64.1%
64.1%
2017-05-27 Kołacinek Mega (MM7) 56 km 18.1 03:05:37
61.9%
61.9%
66.9%
66.9%
2017-06-15 Puławy Fit (FM7) 30 km 15.8 01:53:59
55.3%
55.3%
67.8%
67.8%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Mega (MM7) 57 km 16.2 03:31:24
56.3%
56.3%
67.7%
67.7%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM7) 54 km 18.4 02:55:37
63.4%
63.4%
72.5%
72.5%
2017-05-07 Ciechanów Mega (MM7) 52 km 14.3 03:38:02
56.7%
56.7%
68.6%
68.6%
2017-06-17 Janów Lubelski Mega (MM7) 55 km 13.1 04:12:17
55.8%
55.8%
67%
67%
2017-07-30 Olsztyn Mega (MM7) 58 km 14.7 03:56:11
52.9%
52.9%
71.6%
71.6%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM7) 50 km 12.6 03:58:23
46.6%
46.6%
54.4%
54.4%
2017-04-29 Łódź Fit (FM7) 26 km 13.7 01:53:51
53.8%
53.8%
66.6%
66.6%
2018-03-04 Karczew Fit (FM7) 19 km 17.5 01:05:06
60.1%
60.1%
69.2%
69.2%
2018-02-04 Jabłonna (Chotomów) Fit (FM7) 21 km 15.0 01:24:06
57.4%
57.4%
68.9%
68.9%
2018-02-18 Mrozy (Jeruzal) Fit (FM7) 22 km 17.7 01:14:40
60.1%
60.1%
73%
73%
2018-03-18 Długosiodło Fit (FM7) 25 km 16.7 01:29:58
60.2%
60.2%
69.4%
69.4%
2018-05-19 Kołacinek ½Pro (MM7) 34 km 18.7 01:49:18
60.4%
60.4%
70.4%
70.4%
2018-09-23 Józefów ½Pro (MM7) 41 km 13.0 03:08:56
50.6%
50.6%
60.8%
60.8%
2018-08-26 Andrespol ½Pro (MM7) 37 km 14.8 02:30:29
57.1%
57.1%
65.1%
65.1%
2018-05-01 Puławy ½Pro (MM7) 43 km 12.5 03:26:47
50.7%
50.7%
62.5%
62.5%
2018-04-22 Ciechanów ½Pro (MM7) 43 km 17.1 02:30:48
61.1%
61.1%
73%
73%
2018-09-29 Toruń ½Pro (MM7) 40 km 15.0 02:40:08
50.9%
50.9%
60.7%
60.7%
2018-09-09 Rawa Mazowiecka ½Pro (MM7) 37 km 15.8 02:20:49
55.5%
55.5%
62.8%
62.8%
2018-04-08 Legionowo ½Pro (MM7) 45 km 16.0 02:48:20
57.8%
57.8%
69.1%
69.1%
2018-10-28 Mława Fit (FM7) 17 km 7.7 02:11:38
52.7%
52.7%
62.1%
62.1%
2019-02-24 Długosiodło Fit (FM7) 21 km 13.4 01:33:53
59%
59%
67.4%
67.4%
2019-01-20 Jabłonna - Chotomów Fit (FM7) 26 km 13.4 01:56:34
50.9%
50.9%
68.9%
68.9%
2019-10-05 Piaseczno ½Pro (MM7) 41 km 19.7 02:04:58
66.9%
66.9%
77.2%
77.2%
2019-08-15 Ełk ½Pro (MM7) 41 km 10.5 03:54:16
50%
50%
62.5%
62.5%
2019-07-28 Olsztyn ½Pro (MM7) 45 km 14.2 03:10:34
53.3%
53.3%
63.8%
63.8%
2019-06-30 Brodnica ½Pro (MM7) 42 km 12.9 03:15:50
48.5%
48.5%
57%
57%
2019-06-16 Ciechanów ½Pro (MM7) 42 km 14.9 02:49:15
56.9%
56.9%
64.5%
64.5%
2019-05-19 Puławy ½Pro (MM7) 42 km 12.7 03:18:38
51.3%
51.3%
62.3%
62.3%
2019-06-02 Andrespol ½Pro (MM7) 42 km 16.9 02:29:30
62.7%
62.7%
68.6%
68.6%
2019-05-05 Rawa Mazowiecka ½Pro (MM7) 36 km 16.6 02:09:47
60%
60%
69.1%
69.1%
2019-04-14 Mława ½Pro (MM7) 44 km 16.9 02:36:21
54.4%
54.4%
64.8%
64.8%
2019-04-07 Legionowo ½Pro (MM7) 39 km 17.7 02:12:28
64.7%
64.7%
74.8%
74.8%
Starty: 0 z 103 (3926 km, 10 dni i 12 godz. 40 min. 33 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Panie Zdzisławie Górski 1421 dziękuję za użyczenie spinki i naprawę łańcucha. Jest Pan wielkim człowiekiem, przywraca Pan wiarę w ludzi. Dobro wraca, więc los Ci wynagrodzi. Pozdr. do zobaczenia na trasie
Dziękuję Panu za pożyczenie spinki do łańcucha na 17 km w Brodnicy.Czy będzie Pan na zawodach w Toruniu bo chciałbym zwrócić spinkę i dobre schłodzone piwko Panu się należy.Serdecznie pozdrawiam.
Panie Zdzisławie, dziękuje za rozkuwacz i spinkę na dzisiejszym 20 kilometrze - niestety łańcuch do wyrzucenia. Proszę o wiadomość prywatną z adresem na który mógłbym zwrócić zestaw ewentualnie informacje na którym z maratonów będziemy mogli się spotkać. Jeszcze raz wielkie dzięki i oby więcej takich ludzi!
Szymon Zwolan
2015-04-27
Dziękuję jeszcze raz za pomoc i czas spędzony na naprawie mojego łańcucha. Dzięki Tobie dojechałem do mety. Chciałabym Ci zwrócić spinkę do łańcucha, może na finale? Miałeś tez dekoracje fair play, ale Cię nie było już chyba. Tacy ludzie jak Ty to wielki pozytyw. Serdecznie pozdrawiam!
Zdzisławie! Dziękuję za pomoc w postaci dętki i pompki. Bez twojej pomocy musiałbym wracać piechotą osiem kilomektrów odjechanych od startu. Podobnie jak Grzegorz proszę napisz swój email na m_o_c. l_i_a_m_g @ e_k_h_c_s_r_e_p. r_e_p_c_a_k (trzeba odwrócić tekst, i usunąć _). Bardzo chciałbym oddać Ci podarowaną dętkę. Pozdrawiam!
Kacper Perschke
2014-08-17
Dziękuję Ci bardzo za pomoc na 28 kilometrze, rzuciłeś mi rozkuwacz do łańcucha oraz spinki, dzięki Tobie dojechałem do mety, a i jeszcze po drodze udało się naprawić jeden łańcuch innemu koledze. BARDZO DZIĘKUJĘ - proszę podaj adres odeślę urządzono janek@ioh.pl DZIĘKI BARDZO
Jan Łukasiak
2013-09-23
Dziękuję Ci bardzo za pomoc na 6-ym kilometrze. Rzuciłeś mi dętkę (byłem w niebieskiej koszulce Libro Cycling Team). Proszę podeślij mi swój kontakt na e-mail kalinowski@libro.lubawa.pl. Odeślę Ci dętkę. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.