Trening

Specyfika wysiłku podczas wyścigu maratonu MTB zależna jest od: sposobu trenowania, przygotowania sprzętu, nastawienia psychicznego, diety oraz warunków atmosferycznych i warunków na trasie maratonu. Kontrolowanie wszystkich czynników udanego startu jest trudne. W jaki sposób poradzić sobie podczas pierwszego startu?

Proste słowa, prosty przekaz. To od Ciebie i tylko Ciebie zależy, jak będzie się sprawował Twój sprzęt. Wielu zawodnikom, nawet doświadczonym, zdarza się zapomnieć o drobnych szczegółach jak dokręcenie sztycy, które potem mogą mieć kluczowe znaczenie podczas wyścigu lub sprawić przykrą niespodziankę na treningu, czy wycieczce.

W 90 przypadkach na 100 u startujących amatorów przetrenowanie wygrywa z niedotrenowaniem (statystyka w 100% fikcyjna, ale niebezpiecznie prawdopodobna) i choć w obu przypadkach efektem jest słaba forma, to skutki przetrenowania są znacznie poważniejsze...

Chcesz być coraz lepszym kolarzem lub dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z maratonami Mazovii? Twoim celem jest poprawa wyników, ale nie wiesz jak się odpowiednio do tego wyzwania przygotowywać? Rozpocznij trening pod okiem profesjonalnego trenera!

W trakcie pracy z kolarzami amatorami rzadko można spotkać osoby, które wiedzą czym są ćwiczenia core stability, a jeszcze rzadziej takie, które znają ich wagę i regularnie je wykonują. Świadomi zawodnicy to jedynie około 5 - 10% nowych podopiecznych!

Zmiana to ważne słowo dla każdego sportowca. Rozwój i poszukiwanie lepszej wersji siebie są niezbędne, aby odkrywać nowe wyzwania na swojej drodze do rozwoju w wybranej dyscyplinie. Posłuchaj co Cezary ma Ci do zaproponowanie w Nowym Roku. Czy to będzie twój najlepszy sezon w historii?

1
Partnerzy