Alumex MTB Team

Urszula Szwabowska
Warszawa
Drużyna: Alumex MTB Team
Wizyty: 2443
CID: 8912
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

½Pro MK4: 9/14 (687.91 pkt)
Sektor: 11 (271 pkt )

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MK4: 9/14 (687.91 pkt)
Sektor: 11 (271 pkt )
Numer startowy: 2006

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Fit FK4: 18/41 (625.91 pkt)
Sektor: 10 (291 pkt, 3.3%)
Numer startowy: 423

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MK3: 5/27 (2664.90 pkt)
Fit FK3: 62/85 (293.83 pkt)
Sektor: 10 (294 pkt, 3.6%)
Numer startowy: 609

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Numer startowy: 423

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MK4: 15/15 (372.26 pkt)
Fit FK4: 9/79 (2983.19 pkt)
Sektor: 9 (304 pkt, 8.6%)
Numer startowy: 523

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Fit FK4: 5/75 (1547.90 pkt)
Sektor: 9 (301 pkt, 9%)
Numer startowy: 423

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 138/553 (739.89 pkt)
Fit FK4: 12/60 (815.56 pkt)
Sektor: 10 (288 pkt, 2.5%)
Numer startowy: 2237

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna KOpen: 255/604 (301.85 pkt)
Fit FK3: 39/119 (334.48 pkt)
Sektor: 9 (310 pkt, 11.4%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna K3: 118/509 (728.88 pkt)
Mega K3: 45/51 (239.18 pkt)
Fit FK3: 22/79 (489.70 pkt)
Sektor: 9 (309 pkt, 5.7%)
Numer startowy: 2156

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2010-06-05 Prostki Hobby (Open) 21 km 18.9 01:06:30
78.2%
78.2%
78.2%
78.2%
2010-06-20 Lublin Fit (FK3) 31 km 10.4 02:58:35
57.5%
57.5%
71.7%
71.7%
2010-06-04 Ełk Fit (FK3) 25 km 17.5 01:25:30
77.6%
77.6%
89.2%
89.2%
2010-05-23 Piaseczno Fit (FK3) 24 km 17.2 01:23:53
76.8%
76.8%
84%
84%
2010-05-09 Otwock Mega (K3) 44 km 14.5 03:01:29
59.8%
59.8%
59.8%
59.8%
2011-04-03 Otwock Fit (FK3) 26 km 15.7 01:39:26
65.4%
65.4%
75.6%
75.6%
2011-04-17 Chorzele Fit (FK3) 27 km 20.7 01:18:20
85.6%
85.6%
91.7%
91.7%
2012-08-12 Orzysz Fit (FK4) 37 km 18.1 02:02:54
69.8%
69.8%
74.8%
74.8%
2012-07-07 Kozienice Fit (FK4) 30 km 18.9 01:35:10
73.4%
73.4%
83.4%
83.4%
2012-05-27 Toruń Fit (FK4) 27 km 17.4 01:32:51
77.2%
77.2%
83.4%
83.4%
2012-05-13 Legionowo Fit (FK4) 30 km 18.4 01:37:58
78%
78%
82.6%
82.6%
2012-05-06 Olsztyn wycof.
2012-04-15 Piaseczno Fit (FK4) 21 km 15.8 01:19:49
71.5%
71.5%
83.6%
83.6%
2013-06-02 Nidzica Fit (FK4) 34 km 21.7 01:33:49
83.2%
83.2%
100%
100%
2013-06-01 Purda Fit (FK4) 25 km 20.5 01:13:02
85.9%
85.9%
100%
100%
2013-10-06 Płock Fit (FK4) 32 km 17.2 01:51:50
70.3%
70.3%
83.8%
83.8%
2013-09-15 Rawa Maz. Fit (FK4) 30 km 20.4 01:28:25
72.8%
72.8%
86.7%
86.7%
2013-08-18 Ełk Fit (FK4) 28 km 24.4 01:08:54
77%
77%
87.1%
87.1%
2013-08-17 Orzysz Fit (FK4) 32 km 18.8 01:41:59
68%
68%
83.1%
83.1%
2013-06-30 Olsztyn Fit (FK4) 30 km 16.0 01:52:48
71.7%
71.7%
85.7%
85.7%
2013-09-22 Nowy Dwór Fit (FK4) 38 km 19.0 02:00:03
79.9%
79.9%
89.7%
89.7%
2013-06-16 Kozienice Fit (FK4) 32 km 21.4 01:29:50
82.1%
82.1%
89.2%
89.2%
2013-06-08 Otwock Fit (FK4) 22 km 18.2 01:12:29
75.3%
75.3%
85.7%
85.7%
2013-05-19 Piaseczno Fit (FK4) 25 km 19.6 01:16:23
76.6%
76.6%
82.9%
82.9%
2013-04-21 Legionowo Fit (FK4) 31 km 16.8 01:50:40
71.7%
71.7%
78.8%
78.8%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Fit (FK4) 27 km 20.9 01:17:27
77.1%
77.1%
86.5%
86.5%
2014-08-17 Nidzica Fit (FK4) 30 km 17.3 01:44:16
67.6%
67.6%
76.3%
76.3%
2014-06-21 Ełk Fit (FK4) 31 km 19.2 01:36:49
76.8%
76.8%
82.6%
82.6%
2014-06-08 Nałęczów Fit (FK4) 31 km 20.0 01:32:48
73.4%
73.4%
84.3%
84.3%
2014-06-07 Puławy Fit (FK4) 25 km 19.2 01:18:07
75.7%
75.7%
87.4%
87.4%
2014-05-25 Supraśl Fit (FK4) 25 km 16.0 01:33:35
68.9%
68.9%
75.8%
75.8%
2014-05-18 Piaseczno Fit (FK4) 20 km 17.5 01:08:43
71.7%
71.7%
79.3%
79.3%
2014-05-04 Toruń Fit (FK4) 24 km 22.9 01:02:52
78.4%
78.4%
88.6%
88.6%
2014-04-27 Chorzele Fit (FK4) 30 km 19.0 01:34:38
80.9%
80.9%
85%
85%
2014-04-13 Legionowo Mega (K4) 46 km 15.6 02:57:03
66.1%
66.1%
74.5%
74.5%
2015-03-29 Otwock Mini 27 km 14.7 01:49:55
67.1%
67.1%
68.9%
68.9%
2016-10-08 Piaseczno Mega (MK3) 49 km 17.6 02:46:39
67.5%
67.5%
79.3%
79.3%
2016-09-17 Rawa Maz. Mega (MK3) 48 km 17.5 02:44:51
67.3%
67.3%
76%
76%
2016-05-14 Łódź Mega (MK3) 50 km 14.5 03:27:02
56.4%
56.4%
56.4%
56.4%
2016-10-01 Kielce Mega (MK3) 48 km 11.5 04:11:28
53.2%
53.2%
64.5%
64.5%
2016-09-11 Toruń Mega (MK3) 54 km 19.2 02:48:27
66%
66%
77.1%
77.1%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MK3) 52 km 16.3 03:11:02
62.5%
62.5%
62.5%
62.5%
2016-05-29 Rogów Mega (MK3) 56 km 15.3 03:39:13
59%
59%
59%
59%
2016-04-17 Józefów Mega (MK3) 56 km 13.4 04:10:56
58.2%
58.2%
58.2%
58.2%
2016-04-03 Legionowo Fit (FK3) 26 km 16.7 01:33:41
70.6%
70.6%
73.5%
73.5%
2017-05-27 Kołacinek Fit (FK4) 35 km 19.6 01:47:08
71.3%
71.3%
75.4%
75.4%
2017-04-02 Józefów Fit (FK4) 28 km 14.2 01:58:06
64.3%
64.3%
81.1%
81.1%
2019-04-14 Mława ½Pro (MK4) 44 km 15.4 02:51:09
60.8%
60.8%
60.8%
60.8%
2019-05-05 Rawa Mazowiecka ½Pro (MK4) 36 km 15.5 02:19:21
63.4%
63.4%
76.7%
76.7%
Starty: 0 z 49 (1600 km, 3 dni i 22 godz. 47 min. 53 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - TREK X-CALIBER 9
rama: Alpha Gold Aluminium
widelec: RockShox Judy Silver TK
korba: SHIMANO SLX M7000, 36-26T
prze. przód: SHIMANO SLX M7020
prze. tył: Shimano Deore XT M8000, Shadow Plus
hamulec przód: Shimano MT400
hamulec tył: Shimano MT400
opona przód: Bontrager XR2, 29 x 2,20?
opona tył: Bontrager XR2, 29 x 2,20?
obręcz przód: Bontrager Kovee, 28
obręcz tył: Bontrager Kovee, 28
piasta przód: Boost110
piasta tył: Formula DC2641 z uszczelnianymi łożyskami, Boost141
szprychy:
dętki:
manetki: Shimano SLX M7000, 11-rzędowa
klamki:
kierownica:
mostek:
sztyca:
siodło:
chwyty:
łańcuch:
kaseta:
pedały: Shimano SLX M7000, 11-42, 11-rzędowa
waga roweru: 13.00 kg
Mam nadzieje ze nic sie Pani nie stalo po finiszu w Orzyszu. Zycze samych sukcesow, udanych startow, bez takich przygod. POZDRAWIAM

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy