Piotr Ryszewski
Toruń
Wizyty: 229
CID: 15530
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 294/361 (366.14 pkt)
Sektor: 7 (343 pkt, 26.1%)
Numer startowy: 394

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 497/568 (331.10 pkt)
Sektor: 8 (328 pkt, 22.1%)
Numer startowy: 577

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 570/637 (260.83 pkt)
Sektor: 8 (321 pkt, 20.9%)
Numer startowy: 1792

Zawodnik nie należy jeszcze
do żadnej drużyny.
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2015-05-24 Bydgoszcz nie wybrano 30 km 17.7 01:41:30
72.2%
72.2%
75.5%
75.5%
2013-05-03 Toruń Mega (M3) 54 km 18.9 02:51:12
64.2%
64.2%
65.2%
65.2%
2014-05-04 Toruń Mega (M3) 51 km 20.5 02:29:12
65.7%
65.7%
66.2%
66.2%
2015-05-16 Toruń Mega (MM3) 54 km 22.2 02:26:14
68.7%
68.7%
73.2%
73.2%
Starty: 0 z 4 (189 km, 9 godz. 28 min. 8 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Accent Peak 29
rama: Accent Peak 29
widelec: Marzocchi 320 LR
korba: FC-M675 38-26
prze. przód: FD-M676
prze. tył: RD-M670 GS
hamulec przód: BR-M666
hamulec tył: BR-M666
opona przód: Maxxis Ikon 29x2.2
opona tył: Maxxis Ikon 29x2.
obręcz przód: WTB Frequency I-19
obręcz tył: WTB Frequency I-19
piasta przód: HB-M678
piasta tył: FH-M675
szprychy: Saphin Race
dętki: Schwalbe
manetki: SL-M670
klamki: BR-M666
kierownica: Ritchey Comp
mostek: Truvativ XR 80mm
sztyca: PRO XLT
siodło: WTB Pure V
chwyty: Dartmoor Race
łańcuch: CN-HG75
kaseta: CS-HG61 11-32
pedały: CB Candy 1
waga roweru: 0.00 kg

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy