HPE-ESKOM

Paweł Hałoń
Warszawa
Drużyna: HPE-ESKOM
Wizyty: 1
CID: 887
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

½Pro MM4: 187/188 (265.66 pkt)
Sektor: 11 (232 pkt )

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM4: 187/188 (265.66 pkt)
Sektor: 11 (232 pkt )
Numer startowy: 2295

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM4: 86/230 (917.71 pkt)
Fit FM4: 119/126 (183.85 pkt)
Sektor: 6 (313 pkt, 7.1%)
Numer startowy: 966

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM4: 369/377 (183.73 pkt)
Sektor: 11 (200 pkt )
Numer startowy: 556

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 320/603 (706.93 pkt)
Mega M4: 331/383 (283.87 pkt)
Sektor: 6 (355 pkt, 40.5%)
Numer startowy: 890

Northtec MTB Zimą 2012
Klasyfikacja Generalna:
Mega M4: 46/114 (382.93 pkt)
Fit FM4: 44/46 (109.99 pkt)
Sektor: 9 (313 pkt, 10.8%)
Numer startowy: 592

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 83/496 (2147.52 pkt)
Mega M4: 58/348 (2147.52 pkt)
Sektor: 7 (342 pkt, 31.5%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 100/350 (1589.37 pkt)
Mega M4: 80/338 (1589.37 pkt)
Sektor: 8 (331 pkt, 21%)
Numer startowy: 332

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 212/2885 (2447 pkt)
Główna M4: 28/413 (2653 pkt)
Mega Open: 353/2627 (1917 pkt)
Mega M4: 67/372 (2023 pkt)
Sektor: 8 (332 pkt, 18.1%)
Numer startowy: 307

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 552/2425 (1828 pkt)
Główna M3: 190/790 (1835 pkt)
Mega Open: 348/2207 (1828 pkt)
Mega M3: 120/716 (1835 pkt)
Sektor: VI (308 pkt, 4.8%)
Numer startowy: 307
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2008-02-03 Mrozy Mega (M3) 28 km 18.7 01:29:57
64.7%
64.7%
73.2%
73.2%
2007-09-30 Jabłonna Mega (M3) 47 km 20.2 02:19:52
66.7%
66.7%
66.7%
66.7%
2007-09-09 Józefów Mega (M3) 53 km 16.5 03:13:18
59.5%
59.5%
59.5%
59.5%
2007-08-19 Mława Mega (M3) 43 km 18.9 02:16:40
66%
66%
67.6%
67.6%
2007-07-29 Nidzica Mega (M3) 53 km 18.6 02:51:04
62.7%
62.7%
62.7%
62.7%
2007-06-30 Supraśl Mega (M3) 60 km 15.3 03:54:34
58.4%
58.4%
58.4%
58.4%
2007-06-17 Żyrardów Mega (M3) 47 km 12.4 03:47:01
41.1%
41.1%
41.1%
41.1%
2007-05-26 Piaseczno Mega (M3) 48 km 15.0 03:11:58
55%
55%
58.7%
58.7%
2007-04-22 Łódź Mega (M3) 54 km 16.4 03:17:46
54.5%
54.5%
55.9%
55.9%
2007-04-01 Otwock Mega (M3) 39 km 14.1 02:45:33
49.6%
49.6%
51.4%
51.4%
2008-05-24 Supraśl Mega (M3) 58 km 14.5 04:00:13
57.1%
57.1%
57.3%
57.3%
2008-06-08 Żyrardów Mega (M3) 47 km 20.8 02:15:39
65.5%
65.5%
65.5%
65.5%
2008-06-22 Lublin Mega (M3) 54 km 22.4 02:24:47
70%
70%
70.1%
70.1%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M3) 54 km 22.2 02:26:02
69.8%
69.8%
70.1%
70.1%
2008-09-21 Piaseczno Mega (M3) 50 km 17.4 02:52:20
56.8%
56.8%
58.4%
58.4%
2008-08-03 Nidzica Mega (M3) 51 km 17.5 02:55:21
62.6%
62.6%
62.7%
62.7%
2008-08-16 Ełk Mega (M3) 65 km 18.6 03:29:56
62.3%
62.3%
62.7%
62.7%
2008-07-20 Mława Mega (M3) 53 km 17.6 03:00:30
62.5%
62.5%
62.6%
62.6%
2008-05-11 Warszawa Mega (M3) 64 km 19.0 03:21:55
61.9%
61.9%
63.2%
63.2%
2008-10-12 Łomianki Mega (M3) 46 km 22.6 02:02:08
76.4%
76.4%
76.4%
76.4%
2008-04-27 Łódź Mega (M3) 54 km 15.8 03:24:50
55%
55%
55.3%
55.3%
2008-09-07 Józefów Mega (M3) 38 km 17.5 02:10:15
64.4%
64.4%
64.4%
64.4%
2008-04-13 Otwock Mega (M3) 57 km 13.4 04:14:27
50.1%
50.1%
52.4%
52.4%
2009-08-30 Nowy Dwór XC 16 km 18.2 00:52:52
86%
86%
2009-05-31 Warszawa Giga (M4) 88 km 14.5 06:04:53
51.4%
51.4%
55.1%
55.1%
2009-09-06 Józefów Mega (M4) 44 km 20.0 02:12:13
79.7%
79.7%
82.2%
82.2%
2009-10-04 Jabłonna Mega (M4) 43 km 23.0 01:52:19
77.9%
77.9%
80.3%
80.3%
2009-09-20 Radom Giga (M4) 85 km 22.7 03:44:56
74.8%
74.8%
81.9%
81.9%
2009-10-11 Łomianki Mega (M4) 58 km 14.5 04:00:30
53%
53%
54.9%
54.9%
2009-08-09 Nidzica Giga (M4) 86 km 18.9 04:32:34
65.1%
65.1%
70.1%
70.1%
2009-08-23 Mława Mega (M4) 55 km 20.2 02:43:37
69.1%
69.1%
72.2%
72.2%
2009-07-19 Szydłowiec Giga (M4) 64 km 14.2 04:30:47
57.3%
57.3%
66.6%
66.6%
2009-06-28 Lublin Mega (M4) 68 km 18.3 03:43:19
60.8%
60.8%
66.3%
66.3%
2009-06-12 Ełk Mega (M4) 68 km 21.7 03:08:23
68.6%
68.6%
68.7%
68.7%
2009-05-02 Supraśl Mega (M4) 64 km 15.6 04:06:35
58.4%
58.4%
64.6%
64.6%
2009-04-19 Otwock Mega (M4) 48 km 18.9 02:32:47
64.8%
64.8%
71.6%
71.6%
2009-04-05 Łódź Giga (M4) 80 km 16.0 05:00:10
54.1%
54.1%
60.4%
60.4%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M4) 43 km 17.8 02:24:43
64%
64%
67.5%
67.5%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M4) 56 km 19.9 02:49:01
68.4%
68.4%
71.8%
71.8%
2010-08-22 Mława Mega (M4) 55 km 16.9 03:15:14
60.4%
60.4%
65.4%
65.4%
2010-08-08 Supraśl Mega (M4) 65 km 16.6 03:54:41
58.6%
58.6%
62.8%
62.8%
2010-06-20 Lublin Mega (M4) 59 km 13.3 04:27:08
55.2%
55.2%
61.3%
61.3%
2010-04-25 Zgierz Mega (M4) 44 km 17.6 02:30:12
62.7%
62.7%
68.5%
68.5%
2011-04-03 Otwock Mega (M4) 48 km 15.5 03:05:56
59.4%
59.4%
63.1%
63.1%
2011-04-17 Chorzele Mega (M4) 60 km 16.4 03:40:04
59.2%
59.2%
63.3%
63.3%
2011-05-03 Sierpc Mega (M4) 55 km 20.0 02:44:43
69.9%
69.9%
71.5%
71.5%
2011-05-15 Legionowo Mega (M4) 48 km 21.3 02:15:20
71.5%
71.5%
74.7%
74.7%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 52 km 21.6 02:24:33
68.7%
68.7%
71.5%
71.5%
2011-06-26 Szczytno Mega (M4) 60 km 22.4 02:40:44
68.6%
68.6%
70.8%
70.8%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M4) 68 km 11.1 06:06:01
50.6%
50.6%
51.7%
51.7%
2011-08-13 Ełk Mega (M4) 55 km 21.5 02:33:39
68.1%
68.1%
70.2%
70.2%
2011-08-14 Olecko Mega (M4) 68 km 19.5 03:29:04
65.4%
65.4%
70.6%
70.6%
2011-08-15 Szeligi Mega (M4) 58 km 20.9 02:46:50
65.7%
65.7%
70.9%
70.9%
2011-10-02 Łomianki Mega (M4) 52 km 17.2 03:01:52
55.7%
55.7%
62.5%
62.5%
2012-03-18 Józefów Fit (FM4) 19 km 13.7 01:23:13
50.2%
50.2%
55%
55%
2012-03-04 Mrozy Mega (M4) 38 km 15.8 02:23:52
62.6%
62.6%
68.2%
68.2%
2012-05-27 Toruń Giga (M4) 82 km 20.1 04:04:22
66.7%
66.7%
70.5%
70.5%
2012-05-13 Legionowo Mega (M4) 56 km 21.2 02:38:51
70.9%
70.9%
71%
71%
2013-06-22 Łomianki Giga 143 km 23.5 06:05:23
2014-06-28 Łomianki Giga 104 km 22.3 04:39:24
2014-08-31 Olsztyn Fit (FM4) 28 km 12.7 02:12:31
42.5%
42.5%
45.9%
45.9%
2018-09-29 Toruń ½Pro (MM4) 40 km 14.7 02:43:49
49.8%
49.8%
49.8%
49.8%
2018-06-17 Piaseczno ½Pro (MM4) 42 km 21.2 01:58:37
69.5%
69.5%
69.5%
69.5%
2018-07-29 Olsztyn wycof.
2018-09-09 Rawa Mazowiecka Fit (FM4) 20 km 14.8 01:21:14
56.3%
56.3%
61.3%
61.3%
2018-07-01 Brodnica ½Pro (MM4) 40 km 18.9 02:07:04
60.8%
60.8%
64.2%
64.2%
2019-09-22 Józefów ½Pro (MM4) 38 km 12.9 02:56:40
49.1%
49.1%
53.1%
53.1%
Starty: 0 z 67 (3626 km, 8 dni i 13 godz. 36 min. 46 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Widzę że kolega ambitnie staruje w zimie - no! no! Jakie wrażenia z trasy? Nie można się już doczekać startów, co?! Ja chyba wytrzymam do Otwocka. Na razie trenuję i czytam Biblię Pozdrawiam.
FAIR PLAY - prośba o zgłoszenie sie do Kasi Krakowiak w biurze zawodów. Pozdrawiam
FAIR PLAY Dziękuję za poratowanie rozkuwaczem na trasie MŁAWA 2010. Na oko co setny zawodnik ma rozkuwacz, bo tylu wcześniej przejechało. Na mecie zgłosiłem Pani Ewie do nagrody FAIR PLAY ale numer 322. Dzisiaj zorientowałem się w pomyłce, więc wyślę sprostowanie i może nagroda będzie do odbioru w biurze zawodów podczas następnego maratonu Jeszcze raz dzięki. Niestety nie ukończyłem, ponieważ spinka była kiepska i łańcuch przeskakiwał. Nie da się tak jechać 60km - no i szkoda sprzętu.
gratulacje za XC ale w Tłuszczu też było świetnie i podobnie błotniście (((-: + 2 kładki pozdrawiam M.K4
gratulacje i zapraszam do Tłuszcza na PB ((-: K4
gratulacje za Nidzicę (((-:
szkoda że nie jechaliśmy razem giga K4 434
dzień dobry w mojej galerii jest Pana zdjęcie do pobrania pozdrawiam M.434 ((-:

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy