Polmo Łomianki

Łukasz Ginalski
Łomianki
Drużyna: Polmo Łomianki
Info: `Jak chcesz coś zdziałać musisz w to wierzyć i dążyć do tego jak by niczego nie było innego`
Wizyty: 1306
CID: 8229
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

½Pro MM2: 154/198 (377.60 pkt)
Sektor: 5 (337 pkt, 14.1%)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM2: 154/198 (377.60 pkt)
Sektor: 5 (337 pkt, 14.1%)
Numer startowy: 334

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM2: 49/330 (2250.63 pkt)
Fit FM2: 106/193 (252.34 pkt)
Sektor: 3 (401 pkt, 59.3%)
Numer startowy: 2334

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 23/242 (3063.10 pkt)
Sektor: 3 (397 pkt, 65.7%)
Numer startowy: 2298

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 40/282 (2200.75 pkt)
Fit FM2: 213/378 (335.51 pkt)
Sektor: 4 (393 pkt, 62.5%)
Numer startowy: 494

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 32/364 (3115.66 pkt)
Sektor: 4 (391 pkt, 61.8%)
Numer startowy: 2234

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 14/181 (3403.22 pkt)
Sektor: 4 (386 pkt, 63.4%)
Numer startowy: 2363

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 37/241 (2177.50 pkt)
Fit FM2: 161/278 (163.48 pkt)
Sektor: 6 (356 pkt, 46.8%)
Numer startowy: 1918

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 56/537 (2451.06 pkt)
Mega M2: 30/327 (2451.06 pkt)
Sektor: 7 (345 pkt, 33.5%)
Numer startowy: 2161

Northtec MTB Zimą 2012
Klasyfikacja Generalna:
Mega M2: 75/104 (260.97 pkt)
Sektor: 8 (324 pkt, 17%)
Numer startowy: 742

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 64/625 (2453.78 pkt)
Mega M2: 35/452 (2453.78 pkt)
Sektor: 4 (390 pkt, 65.1%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 66/614 (2391.75 pkt)
Mega M2: 44/580 (2391.75 pkt)
Sektor: 3 (403 pkt, 69.4%)
Numer startowy: 1582

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2010-07-04 Szydłowiec Mega (M2) 66 km 16.0 04:08:06
64.7%
64.7%
64.7%
64.7%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M2) 43 km 22.5 01:54:55
80.6%
80.6%
80.6%
80.6%
2010-09-12 Kraków Mega (M2) 68 km 17.3 03:55:55
67%
67%
70.7%
70.7%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M2) 56 km 23.4 02:23:44
80.4%
80.4%
80.4%
80.4%
2010-08-22 Mława Mega (M2) 55 km 18.9 02:54:11
67.7%
67.7%
67.7%
67.7%
2010-05-09 Otwock Mega (M2) 44 km 21.2 02:04:38
75.4%
75.4%
75.4%
75.4%
2010-06-04 Ełk Mega (M2) 53 km 20.7 02:33:53
74.8%
74.8%
74.9%
74.9%
2010-08-08 Supraśl Mega (M2) 65 km 21.0 03:05:17
74.2%
74.2%
75.3%
75.3%
2010-06-20 Lublin Mega (M2) 59 km 17.3 03:24:27
72.1%
72.1%
72.1%
72.1%
2010-05-16 Radom Mega (M2) 62 km 17.6 03:31:39
68.6%
68.6%
68.6%
68.6%
2010-05-02 Nidzica Mega (M2) 63 km 19.9 03:09:51
68.3%
68.3%
68.3%
68.3%
2011-04-03 Otwock Mega (M2) 48 km 18.1 02:39:20
69.3%
69.3%
69.6%
69.6%
2011-04-17 Chorzele Mega (M2) 60 km 19.5 03:04:37
70.6%
70.6%
72.7%
72.7%
2011-05-03 Sierpc Mega (M2) 55 km 22.4 02:27:22
78.1%
78.1%
78.1%
78.1%
2011-05-15 Legionowo Mega (M2) 48 km 22.9 02:05:53
76.8%
76.8%
76.8%
76.8%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M2) 60 km 22.4 02:40:51
74.6%
74.6%
74.6%
74.6%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M2) 52 km 25.4 02:02:54
80.8%
80.8%
80.8%
80.8%
2011-06-26 Szczytno Mega (M2) 60 km 23.2 02:34:51
71.2%
71.2%
71.2%
71.2%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M2) 68 km 14.0 04:51:38
63.4%
63.4%
66.4%
66.4%
2011-07-31 Supraśl Mega (M2) 61 km 19.2 03:11:07
68.9%
68.9%
68.9%
68.9%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M2) 60 km 22.5 02:40:19
74.7%
74.7%
74.7%
74.7%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M2) 47 km 22.3 02:06:28
78.1%
78.1%
78.1%
78.1%
2011-09-24 Toruń Mega (M2) 55 km 23.1 02:22:46
77.8%
77.8%
77.8%
77.8%
2011-10-02 Łomianki Fit (FM2) 25 km 17.1 01:27:38
53.9%
53.9%
57.4%
57.4%
2012-03-18 Józefów Mega (M2) 38 km 17.3 02:11:29
64.7%
64.7%
65.2%
65.2%
2012-05-27 Toruń Mega (M2) 55 km 20.5 02:40:46
67.4%
67.4%
67.4%
67.4%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M2) 54 km 19.9 02:42:53
65.3%
65.3%
65.3%
65.3%
2012-08-12 Orzysz Mega (M2) 60 km 22.4 02:40:41
70.1%
70.1%
70.1%
70.1%
2012-08-11 Ełk Mega (M2) 65 km 21.9 02:57:52
67.9%
67.9%
67.9%
67.9%
2012-05-13 Legionowo Mega (M2) 56 km 22.6 02:28:41
75.8%
75.8%
75.8%
75.8%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M2) 51 km 19.5 02:37:18
68.6%
68.6%
68.6%
68.6%
2012-07-07 Kozienice Mega (M2) 69 km 17.1 04:02:18
57.2%
57.2%
57.2%
57.2%
2012-04-22 Chorzele Mega (M2) 55 km 21.1 02:36:36
73.1%
73.1%
74.5%
74.5%
2012-04-01 Otwock Mega (M2) 44 km 17.7 02:29:02
66%
66%
66%
66%
2013-05-30 Szczytno Hobby (Open) 5 km 33.1 00:09:03
80.5%
80.5%
80.5%
80.5%
2013-06-02 Nidzica Mega (M2) 49 km 22.6 02:10:12
73.1%
73.1%
78%
78%
2013-05-31 Jedwabno Mega (M2) 56 km 22.5 02:29:14
72.4%
72.4%
78.9%
78.9%
2013-06-01 Purda Mega (M2) 53 km 19.1 02:46:15
63.6%
63.6%
68.3%
68.3%
2013-10-06 Płock Mega (M2) 54 km 21.2 02:32:31
66.2%
66.2%
66.2%
66.2%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M2) 69 km 16.2 04:15:08
58.1%
58.1%
58.3%
58.3%
2013-08-17 Orzysz wycof.
2013-07-13 Puławy Mega (M2) 55 km 22.5 02:26:25
71.3%
71.3%
71.3%
71.3%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M2) 66 km 22.6 02:54:57
70.8%
70.8%
70.8%
70.8%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M2) 57 km 22.7 02:30:53
73.8%
73.8%
73.8%
73.8%
2013-06-08 Otwock Fit (FM2) 22 km 23.3 00:56:35
76.9%
76.9%
81.7%
81.7%
2013-05-03 Toruń Mega (M2) 54 km 20.7 02:36:45
70.1%
70.1%
70.1%
70.1%
2013-05-04 Bydgoszcz Mega (M2) 47 km 21.0 02:14:35
70.7%
70.7%
70.7%
70.7%
2013-04-21 Legionowo Mega (M2) 55 km 18.8 02:55:29
63.1%
63.1%
63.1%
63.1%
2014-09-21 Kazimierz Dolny wycof.
2014-08-31 Olsztyn Mega (M2) 58 km 20.6 02:48:50
71.6%
71.6%
71.6%
71.6%
2014-08-17 Nidzica Mega (M2) 56 km 21.6 02:35:12
77.2%
77.2%
77.2%
77.2%
2014-08-15 Orzysz Mega (M2) 56 km 23.8 02:21:24
77.2%
77.2%
77.2%
77.2%
2014-08-03 Brodnica Mega (M2) 60 km 21.9 02:44:09
74.3%
74.3%
74.3%
74.3%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M2) 68 km 19.2 03:32:17
66.2%
66.2%
68.7%
68.7%
2014-06-08 Nałęczów Mega (M2) 59 km 24.3 02:25:43
75.7%
75.7%
75.7%
75.7%
2014-06-07 Puławy Mega (M2) 47 km 21.3 02:12:10
73.1%
73.1%
73.1%
73.1%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M2) 53 km 21.1 02:30:34
72.5%
72.5%
79.4%
79.4%
2014-04-27 Chorzele Mega (M2) 56 km 21.0 02:40:15
74.2%
74.2%
74.2%
74.2%
2014-04-13 Legionowo Mega (M2) 46 km 21.6 02:07:59
78%
78%
78%
78%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM2) 52 km 23.1 02:15:00
79.2%
79.2%
79.2%
79.2%
2015-08-02 Brodnica Mega (MM2) 58 km 24.0 02:24:54
77.4%
77.4%
77.4%
77.4%
2015-07-04 Gołdap Mega (MM2) 60 km 28.1 02:08:08
81.6%
81.6%
86.9%
86.9%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM2) 50 km 19.7 02:32:13
71.4%
71.4%
71.4%
71.4%
2015-08-16 Ełk Mega (MM2) 50 km 21.0 02:22:41
77%
77%
77%
77%
2015-08-15 Supraśl Mega (MM2) 58 km 21.1 02:45:13
76.6%
76.6%
78.8%
78.8%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM2) 46 km 21.8 02:06:32
75.8%
75.8%
75.9%
75.9%
2015-06-21 Rogów Mega (MM2) 56 km 23.6 02:22:22
80.4%
80.4%
80.6%
80.6%
2015-07-05 Gołdap Mega (MM2) 52 km 16.0 03:14:33
59.5%
59.5%
64.2%
64.2%
2015-05-16 Toruń Mega (MM2) 54 km 25.1 02:08:50
77.9%
77.9%
77.9%
77.9%
2015-04-26 Józefów Mega (MM2) 41 km 20.3 02:01:11
76.2%
76.2%
76.2%
76.2%
2016-08-15 Sypitki Mega (MM2) 56 km 23.4 02:23:33
81.7%
81.7%
83.3%
83.3%
2016-06-12 Ciechanów Fit (FM2) 32 km 23.8 01:20:50
83.8%
83.8%
83.9%
83.9%
2016-04-03 Legionowo Mega (MM2) 49 km 20.2 02:25:35
75.8%
75.8%
75.8%
75.8%
2016-08-14 Prostki Mega (MM2) 54 km 23.2 02:19:44
78.2%
78.2%
79.9%
79.9%
2016-05-14 Łódź Mega (MM2) 50 km 20.8 02:24:30
71.2%
71.2%
71.2%
71.2%
2016-08-13 Ełk Mega (MM2) 55 km 16.6 03:19:03
67.1%
67.1%
67.2%
67.2%
2016-07-31 Grudziądz Mega (MM2) 52 km 20.9 02:28:56
74.6%
74.6%
74.6%
74.6%
2016-05-29 Rogów Mega (MM2) 56 km 23.0 02:25:48
78.4%
78.4%
78.4%
78.4%
2016-04-17 Józefów Mega (MM2) 56 km 19.5 02:51:57
73%
73%
73%
73%
2017-08-14 Sypitki Mega (MM2) 52 km 27.2 01:54:53
84.1%
84.1%
84.8%
84.8%
2017-08-13 Prostki Mega (MM2) 55 km 21.5 02:33:48
77.8%
77.8%
78.7%
78.7%
2017-08-12 Ełk Mega (MM2) 58 km 17.3 03:21:03
71.6%
71.6%
71.6%
71.6%
2017-05-07 Ciechanów Mega (MM2) 52 km 19.2 02:42:52
75.9%
75.9%
75.9%
75.9%
2017-05-27 Kołacinek Mega (MM2) 56 km 23.1 02:25:39
78.9%
78.9%
78.9%
78.9%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Mega (MM2) 57 km 22.9 02:29:32
79.6%
79.6%
79.6%
79.6%
2017-06-15 Puławy Mega (MM2) 59 km 17.9 03:17:36
70.7%
70.7%
70.7%
70.7%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM2) 54 km 24.1 02:14:17
83%
83%
83%
83%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM2) 50 km 21.7 02:18:09
80.5%
80.5%
80.6%
80.6%
2017-04-02 Józefów Mega (MM2) 56 km 18.3 03:03:55
72.3%
72.3%
72.3%
72.3%
2018-06-03 Dobrzyń nad Wisłą wycof.
2018-08-13 Prostki Fit (FM2) 31 km 21.6 01:26:10
79.5%
79.5%
80.1%
80.1%
2018-08-15 Stare Juchy Fit (FM2) 29 km 24.9 01:09:59
80.3%
80.3%
84.1%
84.1%
2018-08-12 Ełk ½Pro (MM2) 45 km 16.9 02:40:09
69.1%
69.1%
69.1%
69.1%
2018-08-14 Sypitki Fit (FM2) 36 km 25.7 01:24:10
83%
83%
85.9%
85.9%
2018-09-29 Toruń Fit (FM2) 22 km 20.1 01:05:34
82.6%
82.6%
84.1%
84.1%
2018-07-29 Olsztyn ½Pro (MM2) 46 km 18.3 02:30:46
65.3%
65.3%
65.3%
65.3%
2018-06-17 Piaseczno ½Pro (MM2) 42 km 24.9 01:41:21
81.4%
81.4%
81.4%
81.4%
2018-04-08 Legionowo ½Pro (MM2) 45 km 20.8 02:09:34
75.1%
75.1%
75.1%
75.1%
2018-05-19 Kołacinek ½Pro (MM2) 34 km 24.4 01:23:36
79%
79%
79.4%
79.4%
2018-04-22 Ciechanów ½Pro (MM2) 43 km 22.2 01:56:13
79.2%
79.2%
79.9%
79.9%
2019-08-18 Prostki ½Pro (MM2) 53 km 22.0 02:24:46
76.9%
76.9%
81.5%
81.5%
2019-08-17 Stare Juchy ½Pro (MM2) 42 km 19.8 02:07:35
76.5%
76.5%
76.7%
76.7%
2019-08-16 Ełk ½Pro (MM2) 45 km 15.4 02:55:07
72.8%
72.8%
73.2%
73.2%
2019-08-15 Ełk ½Pro (MM2) 41 km 14.3 02:51:30
68.4%
68.4%
75.5%
75.5%
Starty: 0 z 104 (5221 km, 10 dni i 14 godz. 16 min. 18 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Cube Attention 2010
rama:
widelec:
korba:
prze. przód:
prze. tył:
hamulec przód:
hamulec tył:
opona przód:
opona tył:
obręcz przód:
obręcz tył:
piasta przód:
piasta tył:
szprychy:
dętki:
manetki:
klamki:
kierownica:
mostek:
sztyca:
siodło:
chwyty:
łańcuch:
kaseta:
pedały:
waga roweru: 0.00 kg

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy