WTC

Jakub Ruciński
WARSZAWA
Drużyna: WTC
Wizyty:
CID: 4716
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Northtec MTB Zimą 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 3/19 (1344.48 pkt)
Sektor: 2 (418 pkt, 65.8%)
Numer startowy: 54

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM5: 6/25 (4299.45 pkt)
Sektor: 3 (417 pkt, 79.1%)
Numer startowy: 2308

Mazovia MTB Zimą 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 3/22 (887.75 pkt)
Sektor: 3 (417 pkt, 66.5%)
Numer startowy: 82

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 109/344 (1404.63 pkt)
Mega M5: 44/160 (1404.63 pkt)
Sektor: 3 (408 pkt, 75.5%)
Numer startowy: 3632

Northtec MTB Zimą 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 5/39 (383.91 pkt)
Mega M5: 3/59 (735.78 pkt)
Sektor: 2 (421 pkt, 77.3%)
Numer startowy: 213

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 6/295 (4272.64 pkt)
Mega M5: 119/154 (315.98 pkt)
Sektor: 3 (404 pkt, 73.3%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M5: 2/33 (787.23 pkt)
Sektor: 2 (423 pkt, 64.3%)
Numer startowy: 40

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 178/350 (982.16 pkt)
Sektor: 2 (418 pkt, 48.4%)
Numer startowy: 931

Northtec MTB Zimą 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 4/47 (732.18 pkt)
Sektor: 3 (406 pkt, 69.6%)
Numer startowy: 12

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 496/2885 (1980 pkt)
Główna M4: 89/413 (2099 pkt)
Mega Open: 314/2627 (1980 pkt)
Mega M4: 56/372 (2099 pkt)
Sektor: 2 (420 pkt, 82%)
Numer startowy: 2555

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 1741/2425 (305 pkt)
Główna M4: 261/348 (332 pkt)
Mega Open: 1470/2207 (305 pkt)
Mega M4: 216/316 (332 pkt)
Sektor: III (381 pkt, 63.3%)
Numer startowy: 2638
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2008-10-05 Jabłonna Mega (M4) 54 km 24.3 02:13:35
76.3%
76.3%
82.9%
82.9%
2008-10-12 Łomianki Giga (M4) 63 km 21.4 02:56:14
75.1%
75.1%
82.6%
82.6%
2009-02-15 Mrozy Giga (M4) 42 km 18.0 02:19:38
78.9%
78.9%
86.2%
86.2%
2009-10-04 Jabłonna Mega (M4) 43 km 25.0 01:43:16
84.8%
84.8%
87.3%
87.3%
2009-09-06 Józefów Mega (M4) 44 km 21.3 02:03:59
85%
85%
87.7%
87.7%
2009-09-20 Radom Mega (M4) 53 km 25.9 02:02:56
85.6%
85.6%
91.5%
91.5%
2009-05-17 Piaseczno Mega (M4) 53 km 25.4 02:05:04
84.4%
84.4%
89.4%
89.4%
2009-05-31 Warszawa Mega (M4) 61 km 22.2 02:44:50
75.2%
75.2%
80.3%
80.3%
2009-04-19 Otwock Mega (M4) 48 km 23.3 02:03:25
80.2%
80.2%
88.6%
88.6%
2010-03-28 Józefów Mega (M4) 42 km 22.0 01:54:25
82.6%
82.6%
89.8%
89.8%
2010-03-07 Karczew Mega (M4) 33 km 20.6 01:36:08
79.6%
79.6%
93.3%
93.3%
2010-02-21 Mrozy Mega (M4) 28 km 13.1 02:08:34
71.5%
71.5%
73%
73%
2010-05-23 Piaseczno Giga (M4) 102 km 19.1 05:21:15
72.6%
72.6%
82.5%
82.5%
2010-10-03 Łomianki Mega (M4) 57 km 25.1 02:16:05
83.6%
83.6%
89.6%
89.6%
2010-05-09 Otwock Giga (M4) 76 km 19.9 03:49:18
74.2%
74.2%
81.2%
81.2%
2011-03-06 Józefów Mega (M5) 40 km 22.8 01:45:09
84.7%
84.7%
97.4%
97.4%
2011-02-06 Karczew Mega (M5) 37 km 17.6 02:06:02
78.5%
78.5%
99.4%
99.4%
2011-04-03 Otwock Giga (M5) 71 km 20.0 03:33:03
76.2%
76.2%
88.7%
88.7%
2011-04-17 Chorzele Giga (M5) 90 km 20.6 04:22:31
77.3%
77.3%
88.6%
88.6%
2011-05-03 Sierpc Giga (M5) 91 km 22.6 04:02:01
80.4%
80.4%
89%
89%
2011-05-15 Legionowo Giga (M5) 78 km 24.4 03:11:38
78.9%
78.9%
87.6%
87.6%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M5) 68 km 15.9 04:16:36
72.1%
72.1%
79%
79%
2011-08-13 Ełk Giga (M5) 78 km 24.3 03:12:44
81.3%
81.3%
90.6%
90.6%
2011-08-28 Skarżysko Giga (M5) 84 km 19.7 04:15:31
71%
71%
87.9%
87.9%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Giga (M5) 70 km 22.3 03:08:04
77.6%
77.6%
89.2%
89.2%
2011-09-24 Toruń Giga (M5) 82 km 22.6 03:37:37
76.8%
76.8%
90.5%
90.5%
2011-10-02 Łomianki Mega (M5) 52 km 25.8 02:00:55
83.8%
83.8%
96.4%
96.4%
2012-03-18 Józefów wycof.
2012-03-04 Mrozy Mega (M5) 38 km 19.5 01:57:04
77%
77%
88%
88%
2012-02-19 Karczew Mega (M5) 26 km 20.5 01:16:13
84.2%
84.2%
96%
96%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M5) 51 km 21.4 02:23:13
75.3%
75.3%
84.6%
84.6%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M5) 65 km 23.8 02:43:58
83.9%
83.9%
97.5%
97.5%
2012-05-13 Legionowo Mega (M5) 56 km 23.6 02:22:14
79.2%
79.2%
84.1%
84.1%
2012-04-01 Otwock Mega (M5) 44 km 21.0 02:05:41
78.2%
78.2%
85%
85%
2015-03-08 Karczew Mega (M5) 40 km 22.2 01:48:19
81%
81%
85.5%
85.5%
2015-03-22 Długosiodło Mega (M5) 42 km 23.0 01:49:47
83.3%
83.3%
92.1%
92.1%
2015-02-08 Jabłonna Mega (M5) 39 km 20.6 01:53:32
73.2%
73.2%
79.3%
79.3%
2015-10-04 Nowy Dwór Giga (GM5) 80 km 21.9 03:39:11
76.3%
76.3%
86.2%
86.2%
2015-08-16 Ełk wycof.
2015-08-30 Ciechanów Giga (GM5) 83 km 20.5 04:02:59
73.9%
73.9%
84.4%
84.4%
2015-05-24 Mrozy Giga (GM5) 90 km 24.5 03:39:59
84.5%
84.5%
89.9%
89.9%
2015-06-07 Puławy Giga (GM5) 92 km 22.4 04:06:28
73.4%
73.4%
87.7%
87.7%
2015-05-16 Toruń Giga (GM5) 82 km 24.9 03:17:35
80%
80%
86.9%
86.9%
2015-05-03 Piaseczno Giga (GM5) 81 km 25.3 03:12:15
81.7%
81.7%
89.2%
89.2%
2015-09-20 Rawa Maz. Giga (GM5) 72 km 25.2 02:51:21
85.4%
85.4%
93.9%
93.9%
2015-06-21 Rogów Giga (GM5) 76 km 22.5 03:22:56
81.3%
81.3%
91.1%
91.1%
2015-04-26 Józefów Giga (GM5) 70 km 24.0 02:55:10
82.4%
82.4%
91.6%
91.6%
2015-04-12 Legionowo Giga (GM5) 70 km 22.6 03:06:10
79.7%
79.7%
85.7%
85.7%
2016-01-24 Jabłonna Mega (MM5) 44 km 21.6 02:02:06
81.7%
81.7%
91.4%
91.4%
2016-02-14 Karczew Mega (MM5) 40 km 21.9 01:49:50
84.1%
84.1%
88.5%
88.5%
2016-02-28 Długosiodło Mega (MM5) 42 km 23.9 01:45:24
82.7%
82.7%
84.3%
84.3%
2016-03-13 Mrozy Mega (MM5) 37 km 23.2 01:35:34
82.2%
82.2%
89%
89%
Starty: 0 z 52 (3000 km, 5 dni i 16 godz. 37 min. 32 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Jakubek! Co z Tobą???

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy