K.S.A.T.

Artur Pyrka
Nadma
Drużyna: K.S.A.T.
Wizyty: 1812
CID: 829
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 37/603 (3199.30 pkt)
Mega M4: 13/383 (3199.30 pkt)
Sektor: 2 (427 pkt, 85.8%)
Numer startowy: 34

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 86/1017 (2582.96 pkt)
Mega M3: 47/744 (2582.96 pkt)
Sektor: 3 (408 pkt, 75.7%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 39/818 (2858.92 pkt)
Mega M3: 14/785 (2858.92 pkt)
Sektor: 2 (434 pkt, 84.9%)
Numer startowy: 34

Northtec MTB Zimą 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 11/116 (671.97 pkt)
Sektor: 3 (417 pkt, 77.6%)
Numer startowy: 5

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 147/2885 (2599 pkt)
Główna M3: 53/998 (2615 pkt)
Mega Open: 118/2627 (2333 pkt)
Mega M3: 38/908 (2368 pkt)
Sektor: 3 (404 pkt, 72.8%)
Numer startowy: 34

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 255/2425 (2337 pkt)
Główna M3: 86/790 (2351 pkt)
Mega Open: 86/2207 (2337 pkt)
Mega M3: 26/716 (2351 pkt)
Sektor: II (407 pkt, 78.9%)
Numer startowy: 34
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2008-07-12 Warszawa XC 51 km 19.7 02:35:14
81.7%
81.7%
81.7%
81.7%
2009-04-26 Serock Mega 42 km 27.7 01:30:59
82.7%
82.7%
82.7%
82.7%
2006-04-23 Otwock Mega (M3) 40 km 12.2 03:16:17
76.1%
76.1%
76.1%
76.1%
2007-09-30 Jabłonna Mega (M3) 47 km 25.1 01:52:29
82.9%
82.9%
83%
83%
2007-09-09 Józefów Mega (M3) 53 km 21.3 02:29:18
77%
77%
77%
77%
2007-08-19 Mława Mega (M3) 43 km 24.1 01:47:03
84.3%
84.3%
86.3%
86.3%
2007-07-29 Nidzica Mega (M3) 53 km 22.8 02:19:42
76.8%
76.8%
76.8%
76.8%
2007-06-17 Żyrardów Mega (M3) 47 km 22.1 02:07:31
73.2%
73.2%
73.2%
73.2%
2007-05-26 Piaseczno Mega (M3) 48 km 18.9 02:32:24
69.2%
69.2%
74%
74%
2007-05-03 Warszawa Mega (M3) 57 km 19.8 02:53:05
69.7%
69.7%
70.6%
70.6%
2007-04-01 Otwock Mega (M3) 39 km 21.3 01:50:06
74.6%
74.6%
77.2%
77.2%
2008-06-22 Lublin Mega (M3) 54 km 26.2 02:03:47
81.9%
81.9%
82%
82%
2008-08-16 Ełk Mega (M3) 65 km 24.7 02:37:57
82.8%
82.8%
83.4%
83.4%
2008-09-21 Piaseczno Mega (M3) 50 km 25.6 01:57:16
83.5%
83.5%
85.8%
85.8%
2008-06-08 Żyrardów Mega (M3) 47 km 24.9 01:53:12
78.5%
78.5%
78.5%
78.5%
2008-09-07 Józefów Mega (M3) 38 km 21.2 01:47:34
78%
78%
78%
78%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M3) 54 km 27.5 01:57:54
86.4%
86.4%
86.9%
86.9%
2008-08-03 Nidzica Mega (M3) 51 km 23.5 02:10:20
84.2%
84.2%
84.3%
84.3%
2005-10-15 Jabłonna Mega (M3) 47 km 28.2 01:40:10
83%
83%
83%
83%
2008-07-20 Mława Mega (M3) 53 km 24.5 02:09:58
86.8%
86.8%
87%
87%
2008-04-13 Otwock Mega (M3) 57 km 17.9 03:10:45
66.9%
66.9%
69.9%
69.9%
2008-05-11 Warszawa Mega (M3) 64 km 23.1 02:46:20
75.2%
75.2%
76.8%
76.8%
2008-10-12 Łomianki Giga (M3) 63 km 23.5 02:41:06
82.2%
82.2%
83.1%
83.1%
2008-04-27 Łódź Mega (M3) 54 km 22.1 02:26:17
77%
77%
77.4%
77.4%
2009-10-04 Jabłonna Mega (M3) 43 km 26.2 01:38:19
89%
89%
89.1%
89.1%
2009-09-20 Radom Mega (M3) 53 km 26.0 02:02:31
85.9%
85.9%
85.9%
85.9%
2009-09-06 Józefów Mega (M3) 44 km 22.6 01:56:34
90.4%
90.4%
90.4%
90.4%
2009-08-23 Mława Mega (M3) 55 km 24.2 02:16:14
83%
83%
83.4%
83.4%
2009-06-12 Ełk Giga (M3) 96 km 21.7 04:25:52
71.5%
71.5%
71.9%
71.9%
2009-07-19 Szydłowiec Mega (M3) 48 km 20.8 02:18:47
74.5%
74.5%
77.9%
77.9%
2009-05-31 Warszawa Giga (M3) 88 km 20.3 04:19:29
72.3%
72.3%
73.4%
73.4%
2009-05-17 Piaseczno Mega (M3) 53 km 25.8 02:03:09
85.7%
85.7%
87%
87%
2009-05-02 Supraśl Mega (M3) 64 km 19.3 03:18:29
72.6%
72.6%
74.3%
74.3%
2009-04-05 Łódź Mega (M3) 60 km 22.1 02:42:57
74.8%
74.8%
78%
78%
2010-03-28 Józefów Mega (M3) 42 km 23.1 01:49:17
86.5%
86.5%
86.5%
86.5%
2010-03-07 Karczew Mega (M3) 33 km 20.8 01:35:04
80.5%
80.5%
81.5%
81.5%
2010-02-21 Mrozy Mega (M3) 28 km 11.8 02:22:58
64.3%
64.3%
64.3%
64.3%
2010-07-12 Wieliszew Giga 220 km 17.6 12:30:00
2010-10-03 Łomianki Mega (M3) 57 km 25.8 02:12:40
85.7%
85.7%
85.8%
85.8%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M3) 56 km 25.5 02:11:49
87.7%
87.7%
88.6%
88.6%
2010-08-22 Mława Mega (M3) 55 km 23.0 02:23:42
82.1%
82.1%
83.5%
83.5%
2010-08-08 Supraśl Mega (M3) 65 km 24.2 02:40:59
85.5%
85.5%
85.5%
85.5%
2010-07-04 Szydłowiec Mega (M3) 66 km 21.5 03:04:29
87%
87%
87.9%
87.9%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M3) 65 km 25.1 02:35:25
85.9%
85.9%
86.9%
86.9%
2010-05-02 Nidzica Mega (M3) 63 km 26.0 02:25:15
89.3%
89.3%
90.2%
90.2%
2010-05-16 Radom Mega (M3) 62 km 22.8 02:43:21
88.9%
88.9%
89.6%
89.6%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M3) 63 km 17.9 03:30:46
65.8%
65.8%
66.1%
66.1%
2010-06-20 Lublin Mega (M3) 59 km 20.5 02:53:05
85.2%
85.2%
86.6%
86.6%
2010-06-04 Ełk Mega (M3) 53 km 24.6 02:09:18
89.1%
89.1%
93.3%
93.3%
2010-05-09 Otwock Mega (M3) 44 km 25.4 01:43:51
90.4%
90.4%
90.5%
90.5%
2010-04-25 Zgierz Mega (M3) 44 km 23.2 01:53:34
82.9%
82.9%
87.6%
87.6%
2011-07-02 Wieliszew 24h 213 km 14.9 14:17:25
2011-04-03 Otwock Mega (M3) 48 km 22.3 02:09:20
85.4%
85.4%
86.2%
86.2%
2011-04-17 Chorzele Mega (M3) 60 km 21.6 02:46:35
78.2%
78.2%
78.2%
78.2%
2011-05-15 Legionowo Mega (M3) 48 km 24.7 01:56:38
82.9%
82.9%
83.9%
83.9%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M3) 60 km 22.5 02:40:00
74.9%
74.9%
75.9%
75.9%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M3) 52 km 26.3 01:58:39
83.7%
83.7%
83.8%
83.8%
2011-06-26 Szczytno Mega (M3) 60 km 25.2 02:22:46
77.2%
77.2%
77.5%
77.5%
2011-08-13 Ełk Mega (M3) 55 km 24.7 02:13:44
78.2%
78.2%
78.2%
78.2%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M3) 60 km 23.9 02:30:56
79.3%
79.3%
82%
82%
2011-08-14 Olecko Mega (M3) 68 km 23.7 02:52:16
79.3%
79.3%
79.3%
79.3%
2011-08-15 Szeligi Mega (M3) 58 km 26.5 02:11:05
83.7%
83.7%
83.7%
83.7%
2012-06-23 Łomianki 12H 216 km 19.9 10:52:07
2012-07-14 Wieliszew 24H 300 km 19.6 15:16:28
2012-04-22 Chorzele Mega (M4) 55 km 24.3 02:15:51
84.2%
84.2%
89.1%
89.1%
2012-06-17 Lublin Mega (M4) 54 km 24.9 02:10:10
82.5%
82.5%
84.5%
84.5%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 56 km 24.3 02:18:08
85.8%
85.8%
88.6%
88.6%
2012-08-26 Skarżysko Mega (M4) 61 km 23.1 02:38:19
84.8%
84.8%
91%
91%
2012-08-12 Orzysz Mega (M4) 60 km 25.4 02:21:49
79.4%
79.4%
82.4%
82.4%
2012-07-29 Supraśl Mega (M4) 51 km 20.4 02:30:12
75.3%
75.3%
85%
85%
2012-08-11 Ełk Mega (M4) 65 km 26.0 02:29:58
80.6%
80.6%
83.2%
83.2%
2012-05-27 Toruń Mega (M4) 55 km 25.6 02:09:08
83.9%
83.9%
92.2%
92.2%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M4) 54 km 25.6 02:06:37
84%
84%
87.7%
87.7%
2012-04-01 Otwock Mega (M4) 44 km 22.0 02:00:14
81.8%
81.8%
82.6%
82.6%
2012-05-13 Legionowo Mega (M4) 56 km 26.2 02:08:26
87.7%
87.7%
87.8%
87.8%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M4) 64 km 25.4 02:31:12
89.5%
89.5%
93.9%
93.9%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M4) 65 km 23.8 02:43:53
84%
84%
84%
84%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M4) 51 km 23.5 02:10:19
82.8%
82.8%
82.8%
82.8%
Starty: 0 z 78 (4985 km, 9 dni i 13 godz. 6 min. 53 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - KTM SCARP 27 ELITE
rama: KTM CARBON
widelec: Fox Float 32 CTD
korba: XT
prze. przód: XT
prze. tył: XT
hamulec przód: XT DISC
hamulec tył: XT DISC
opona przód: Schwalbe Rocket Ron Evo TLR
opona tył: Schwalbe Rocket Ron Evo TLR
obręcz przód: DT Swiss M 1900 27,5 TL Spline
obręcz tył: DT Swiss M 1900 27,5 TL Spline
piasta przód: DT
piasta tył: DT
szprychy: DT REVOLUTION
dętki: MAXXIS
manetki: XT
klamki: XT
kierownica: Ritchey WCS
mostek: Ritchey WCS
sztyca: Ritchey WCS Carbon
siodło: Selle Itallia SL XC Flow
chwyty: RITCHEY WCS
łańcuch: XT
kaseta: XT
pedały: SPD PD-545
waga roweru: 11.60 kg
Dzięki niestety nie dałem rady do końca. Wysiadły kolana
Artur Pyrka
2012-07-30
Witaj! gratuluję starania i walki na 24h
Tomasz Świtek
2012-07-16
Dzięki
Artur Pyrka
2012-06-28
gratulacje Arturze za 12 h. Wielka klasa !
Jacek Kowalczyk
2012-06-24
witam mam propozycje - polaczenia zespolow dajcie prosze znac dominik.zacharewicz@eurorscg.pl pzdr dz
Gratuluję dobrego startu. Jeden mały punkcik więcej i będziesz w II sektorze
Paweł Wilk
2010-03-29

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy