IFON KolarzKlub

Andrzej Jędrej
Brwinów
Drużyna: IFON KolarzKlub
Nr startowy: 2000
Wizyty: 2538
CID: 19614
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

Pro GM4: 4/52 (4578.50 pkt)
Sektor: 1 (459 pkt, 88.9%)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
Pro GM4: 4/52 (4578.50 pkt)
Sektor: 1 (459 pkt, 88.9%)
Numer startowy: 639

Northtec MTB Zimą 2019
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM4: 5/29 (933.76 pkt)
Sektor: 1 (467 pkt, 85.8%)
Numer startowy: 322

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
Pro GM4: 5/70 (4628.76 pkt)
Sektor: 1 (466 pkt, 91.8%)
Numer startowy: 214

Northtec MTB Zimą 2018
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 16/34 (899.07 pkt)
Sektor: 1 (456 pkt, 85.3%)
Numer startowy: 95

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 9/342 (3781.94 pkt)
Sektor: 1 (462 pkt, 94.1%)
Numer startowy: 1515

Northtec MTB Zimą 2017
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM3: 72/102 (379.77 pkt)
Sektor: 1 (454 pkt, 84.4%)
Numer startowy: 424

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 15/386 (3642.75 pkt)
Sektor: 1 (459 pkt, 93.8%)
Numer startowy: 722

Northtec MTB Zimą 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 12/85 (1311.13 pkt)
Sektor: 2 (437 pkt, 78.2%)
Numer startowy: 99

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 237/361 (411.86 pkt)
Sektor: 3 (412 pkt, 77%)
Numer startowy: 99

Mazovia MTB Zimą 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 67/87 (384.10 pkt)
Fit FM3: 70/93 (323.50 pkt)
Sektor: 4 (392 pkt, 51.7%)
Numer startowy: 449

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2015-03-08 Karczew Fit (FM3) 19 km 21.2 00:53:41
78.4%
78.4%
80.9%
80.9%
2015-03-22 Długosiodło Mega (M3) 42 km 21.2 01:59:04
76.8%
76.8%
76.8%
76.8%
2015-07-05 Gołdap Fit (FM3) 25 km 19.1 01:18:22
83.1%
83.1%
88%
88%
2015-07-04 Gołdap Fit (FM3) 28 km 31.2 00:53:55
92.9%
92.9%
97.2%
97.2%
2015-06-21 Rogów Mega (MM3) 56 km 24.2 02:18:53
82.4%
82.4%
82.4%
82.4%
2016-01-24 Jabłonna Mega (MM3) 44 km 22.9 01:55:28
86.4%
86.4%
87.2%
87.2%
2016-02-14 Karczew Mega (MM3) 40 km 22.5 01:46:53
86.5%
86.5%
86.5%
86.5%
2016-02-28 Długosiodło Mega (MM3) 42 km 25.6 01:38:33
88.5%
88.5%
88.5%
88.5%
2016-03-13 Mrozy Mega (MM3) 37 km 24.1 01:32:11
85.2%
85.2%
85.2%
85.2%
2016-10-01 Kielce wycof.
2016-10-08 Piaseczno Mega (MM3) 49 km 28.3 01:43:55
94.6%
94.6%
96%
96%
2016-08-28 Brodnica Mega (MM3) 59 km 24.3 02:25:23
86.9%
86.9%
92.7%
92.7%
2016-07-17 Olsztyn Mega (MM3) 51 km 24.1 02:07:12
86.5%
86.5%
86.8%
86.8%
2016-07-31 Grudziądz Mega (MM3) 52 km 25.0 02:04:55
89%
89%
91.4%
91.4%
2016-05-14 Łódź Mega (MM3) 50 km 25.1 01:59:24
86.2%
86.2%
88.8%
88.8%
2016-05-01 Puławy Mega (MM3) 52 km 22.9 02:16:10
86.5%
86.5%
94.7%
94.7%
2016-08-13 Ełk Mega (MM3) 55 km 21.5 02:33:19
87.2%
87.2%
91.3%
91.3%
2016-04-17 Józefów Mega (MM3) 56 km 22.5 02:29:23
84%
84%
86.8%
86.8%
2017-02-05 Karczew Fit (FM3) 23 km 20.9 01:05:54
90.8%
90.8%
94.9%
94.9%
2017-04-02 Józefów Mega (MM3) 56 km 21.7 02:34:33
86%
86%
92.7%
92.7%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM3) 50 km 25.4 01:57:59
94.3%
94.3%
94.3%
94.3%
2017-10-01 Mława Mega (MM3) 49 km 24.8 01:58:25
90%
90%
95.9%
95.9%
2017-08-27 Brodnica Mega (MM3) 58 km 23.8 02:26:06
91.1%
91.1%
91.6%
91.6%
2017-08-12 Ełk Mega (MM3) 58 km 21.4 02:42:41
88.5%
88.5%
88.5%
88.5%
2017-07-30 Olsztyn Mega (MM3) 58 km 25.4 02:17:10
91%
91%
92.8%
92.8%
2017-05-27 Kołacinek Mega (MM3) 56 km 27.5 02:02:12
94.1%
94.1%
94.2%
94.2%
2017-06-17 Janów Lubelski Mega (MM3) 55 km 21.5 02:33:19
91.8%
91.8%
95.5%
95.5%
2017-06-15 Puławy Mega (MM3) 59 km 22.0 02:40:59
86.7%
86.7%
88.2%
88.2%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM3) 54 km 27.4 01:58:11
94.3%
94.3%
94.9%
94.9%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Mega (MM3) 57 km 27.0 02:06:53
93.8%
93.8%
96.2%
96.2%
2017-04-29 Łódź Mega (MM3) 45 km 22.5 02:00:16
87.9%
87.9%
87.9%
87.9%
2018-03-04 Karczew Mega (MM4) 36 km 25.6 01:24:19
91.2%
91.2%
91.2%
91.2%
2018-02-04 Jabłonna (Chotomów) Mega (MM4) 40 km 23.7 01:41:07
88.6%
88.6%
88.6%
88.6%
2018-09-23 Józefów Pro (GM4) 64 km 22.6 02:49:36
87.8%
87.8%
96.3%
96.3%
2018-09-29 Toruń Pro (GM4) 62 km 25.0 02:28:56
86.9%
86.9%
95.9%
95.9%
2018-08-26 Andrespol Pro (GM4) 62 km 23.9 02:35:50
94.3%
94.3%
99.3%
99.3%
2018-05-19 Kołacinek Pro (GM4) 53 km 27.7 01:54:48
92.2%
92.2%
96.2%
96.2%
2018-08-12 Ełk Pro (GM4) 64 km 21.2 03:01:30
85.6%
85.6%
94.1%
94.1%
2018-07-29 Olsztyn Pro (GM4) 69 km 22.0 03:08:26
80.7%
80.7%
80.7%
80.7%
2018-06-03 Dobrzyń nad Wisłą Pro (GM4) 66 km 27.0 02:26:38
92.4%
92.4%
99%
99%
2018-05-06 Janów Lubelski Pro (GM4) 66 km 21.9 03:01:05
87.8%
87.8%
97.6%
97.6%
2018-04-08 Legionowo Pro (GM4) 68 km 22.6 03:00:30
85.1%
85.1%
85.1%
85.1%
2018-09-09 Rawa Mazowiecka Pro (GM4) 60 km 24.7 02:25:32
91.9%
91.9%
91.9%
91.9%
2018-05-01 Puławy Pro (GM4) 67 km 21.9 03:03:11
85.7%
85.7%
93.2%
93.2%
2019-02-24 Długosiodło ½Pro (MM4) 40 km 24.9 01:36:30
92.9%
92.9%
92.9%
92.9%
2019-02-10 Mrozy (Jeruzal) ½Pro (MM4) 43 km 25.3 01:41:52
87.9%
87.9%
88.3%
88.3%
2019-01-20 Jabłonna - Chotomów ½Pro (MM4) 44 km 23.9 01:50:16
93.7%
93.7%
93.8%
93.8%
2019-10-05 Piaseczno Pro (GM4) 60 km 26.7 02:14:50
88.4%
88.4%
97%
97%
2019-09-22 Józefów Pro (GM4) 58 km 23.6 02:27:14
88.8%
88.8%
100%
100%
2019-09-08 Zarzeczewo Pro (GM4) 54 km 28.0 01:55:36
91.8%
91.8%
98.1%
98.1%
2019-08-15 Ełk Pro (GM4) 65 km 16.5 03:56:20
81.4%
81.4%
96.5%
96.5%
2019-07-28 Olsztyn Pro (GM4) 75 km 23.3 03:12:58
84.7%
84.7%
89.2%
89.2%
2019-06-16 Ciechanów Pro (GM4) 68 km 24.8 02:44:33
88.2%
88.2%
90%
90%
2019-05-19 Puławy Pro (GM4) 70 km 19.9 03:30:48
80.3%
80.3%
92.4%
92.4%
2019-04-14 Mława Pro (GM4) 58 km 25.2 02:18:13
86.8%
86.8%
100%
100%
Starty: 0 z 55 (2847 km, 5 dni i 0 godz. 51 min. 57 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy